On ollut vilkasta joten ei ole tullut kirjoitettua paljoa. Äiti oli poissa kolme päivää ja huusholli oli minun kontollani. Ystäväni tuli takaisin joten siinä on ollut iloa ^^ Vaikka pikkuisen ketuttaakin pari asiaa, mutta en jaksa niihin nyt pureutua. Jos niitä alkaisin setviä ne paisuisivat.

Tällä hetkellä minua harmittaa hyvin paljon ihmisten hitaus. Minä olen odottanut kauan, ja sitten "En voi tehdä sitä, koska..." tai "ei ole aikaa, sulle ainakaan", kauniimmin sanottuna. En tiedä mitään ärsyttävämpää kuin kaartelu. Meille on annettu suu puhumiseen ja puhutaan sitten edes suoraan ja totta.

 Olen tehnyt ystävällinen Itachi Uchihasta kuvan. Toivon kovasti että hän osaisi arvostaa sitä. Tein sitä kaksi tuntia ja on sääli jos se kaikki vaiva heitetään hukkaan.

-Ei elämä ole koskaan reilua, ainakaan niille jotka sitä odottavat.